Oгледни час – српски језик

Наставни предмет:  Српски језик

Наставна јединица: Школа- Драган Лукић

Тип часа: Вежбање

Разред и одељење: II 4

Датум: 12.09.2012.год.

Време: 1300

Наставник: Бојана Пешић

(Кликом на слику можете да је увеличате)

Определила сам се за овакав начин учења јер одвајкада постоји снажна веза између говора и ликовног изражавања.  Писање помоћу слика познато је још у пихтогравском, идеографском и египатском хијероглифском писму, из којих су се касније јавиле азбука и абецеда. Оваква повезаност омогућава детету развој синапси то јест повезаност између нервних ћелија што доприноси бољем доживљају песме, већој емоционалности, разиграности, сликовитости и на тај начин се песма научи брже и лакше остварујући не само репродукцију већ и функционалност знања.

Сматрам да је корелација између писане речи и ликовног изражавања неопходна и нужна, што се показало и на овом часу.

На овом часу желела сам да будем иза сцене као аранжер или режисер да уредим услове да ученици буду самостални актери наставне делатности а не извор знања нити учитељица која преноси знање.

Аутор: Бојана Пешић

Оставите одговор

Молимо вас да се пријавите користећи један од следећих начина да бисте објавили свој коментар:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s