Резултати литерарног конкурса „Ко каже да не читам лектиру“

Ученица  III-3, Хелена Ристић, добила је диплому за изузетан рад на литерарном конкурсу ”Ко каже да не читам лектиру?” у организацији ОШ „Ђура Јакшић“ из Јелашнице.

page

БРАВО ХЕЛЕНА!!!

 

Причао ми је мачак Тоша

 

Причао ми је мачак Тоша,
да слобода није лоша,
деда Триша не сме да се вређа,
кад мачку Тоши види леђа.
Причао ми је мачак Тоша,
колико је лењост добра,
али умало због ње,
он зелен бостан обра.
Причао ми је мачак Тоша,
да за страх уопште не хаје,
док за њим у пуном трку,
чупава псина лаје.
Причао ми је мачак Тоша,
лупајући на врата деда Трише,
провредниће се, ловиће мишеве,
неће напустити деду никад више!
                                                Хелена Ристић

Оставите одговор

