Успеси наших ученика

Атлетика-мој омиљени спорт

Зовем се Емилија Стоиљковић и идем у IV/3 одељење ОШ“Чегар“у Нишу, а учитељица ми је Љиљана Денић.Од малих ногу волела сам да трчим.Моји укућани су увек имали проблем да ме стигну,тако да муке око одабира спорта нисам имала.

Атлетику сам почела да тренирам пре годину дана.Имала сам среће да сам кренула да тренирам у најбољем клубу АК“Нишки маратон“.Мој тренер зове се Ненад Цветковић,који је максимално посвећен деци са којом ради.Тренирамо вредно и дисциплиновано,пет пута недељно по 1 сат,на атлетској стази у школи „Душан Радовић“.Тренинзи су разноврсни и састоје се како од трчања различитих дужина, тако и од других дисциплина као што су: скок у даљ,прескакање препона и бацање вортекса.Тренирају деца различитих узраста,од 5 до 15година.

Учесници смо различитих такмичења: уличних трка,кросева,трка на шљаци,као и атлетских такмичења у троскоку.Уличне трке и кросеви су углавном од 300 до 600м за мој узраст, док су кратке трке на атлетској стази од 60м-100м.

Увек се трудимо да остваримо што боље време или да скочимо дуже него претходни пут.

Свако такмичење је посебан доживљај за мене и моје другаре из клуба.Поред самог такмичења и медаља ако се постигне добар резултат,посебно значајно је дружење које

имамо на путовању.Увек имамо времена за обилазак места у коме смо.Тако нпр. у Јагодини смо обишли зоо врт,у Бору коњички клуб,у Бугарској у Великом Трнову манастир у коме је сахрањен Свети Сава и тако даље.

Ја сам освојила укупно 7 медаља.Од постигнутих успеха издвојила бих следеће.

  • “Пантелејска трка-фрка“ јун 2013.год. /3.место

  • Крос Црвеног крста,септембар 2013.год./ 2.место

  • Крос РТС Зајечар,октобар 2013.год. /6.место

  • Улична трка у Ћуприји, октобар 2013.год./2.место

  • „Кад нема тартана добра је и шљака“,Бор август 2014./5.место

  • “Пантелејска трка-фрка“,октобар 2014.год./1.место

  • „Међународни крос у Луковиту-Бугарска“,октобар 2014.год./6.место.

Поред задовољства које имамо због успеха на такмичењу, дружење је најбитније.

На такмичењима смо имали прилику да упознамо познате атлетичаре као што су :

Амела Терзић,Соња Столић,Горан Стоиљковић-наш олимпијац у маратону,Емир Бекрић,Оливера

Јефтић и др.

Због тога бих позвала све другаре да се придруже мени и поделе са мном радост коју атлетика пружа.

Спортски поздрав од Еме!

Допис за сајт шаље медијатекар Зорица Соколовић

Постави коментар